۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۱۴

ایرانمنش:

جشنواره بین ‌المللی فیلم رشد در کرمان برگزار می شود/ ارسال 50 فیلم به کرمان

جشنواره بین ‌المللی فیلم رشد در کرمان برگزار می شود/ ارسال 50 فیلم به کرمان

کرمان - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر کرمان از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا ایرانمنش صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جشنواره فیلم رشد برای نخستین بار توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود، گفت: این جشنواره در 17 پردیس دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی زمان آغاز بکار این جشنواره را 24 آبان ماه ذکر و تصریح کرد: جشنواره بین المللی فیلم رشد در پردیس شهید باهنر کرمان نیز برگزار شود.

این مسئول از ارسال 50 فیلم از تهران به کرمان در قالب جشنواره فیلم رشد خبر داد و افزود: از این تعداد حداقل 10 فیلم در پردیس شهید باهنر کرمان اکران می شود.

وی از اکران خانوادگی فیلم ها خبر داد و اذعان داشت: در کنار برگزاری این جشنواره کارگاه آموزشی و نمایشگاه عکس و آثار هنری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان برپا می شود.

ایرانمنش برگزاری این جشنواره را در ارتقای سطح فرهنگی و تعلیم و تربیت موثر دانست و اذعان داشت: برگزاری جشنواره فیلم رشد در دانشگاه فرهنگیان زمینه حضور فعالانه و موثر معلمان در عرصه فیلمسازی و فیلمنامه نویسی را فراهم می کند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر کرمان بر لزوم ترویج تفکر انتقادی در بین معلمان تاکید کرد و گفت: نقد باید براساس اصول و صحیح باشد.

وی از برگزاری جلسات نقد فیلم ها خبر داد و اذعان داشت: جشنواره فیلم رشد باعث آشنایی بیشتر دانشجو معلمان با تفکر انتقادی می شود.

این مسئول یادآور شد: جامعه هدف این جشنواره دانشجویان، معلمان و دانش‌آموزان رشته هنر هستند.

 

کد خبر 2417598